Herättiin vasta iltapäivällä, eikä se mun eilen alkanu särky ollu helpottanu yhtään, ja olin nukkunu sen takia tosi huonosti. Olo oli muutenkin ihan heikko ja päätettiin sit lähtee käymään lääkärissä.

Otettiin taksi ku ei tiedetty miten sinne pääsee metrolla.


| Kuva Global Healt Care Centerin sisäänkäynniltä.

Kun päästiin perille, mun särky alko olla jo oikeesti aika sietämätöntä. Koko vasenta puolta naamaasta, ohimoo, kulmaluuta, leukaa ja hampaita särki ihan älyttömästi. Nenä oli tukossa, yskitti ja kuumetta oli kans vähän. Lääkäri tutki mut ja se epäili et mulla on joku tulehdus, en ymmärtäny englanninkielistä sanaa mut johonki tohon keuhkojen alueelle se osotteli. Keuhkoputki tai joku olisko...

Mulle määrättiin vähintään kolme päivää kunnon lepoo ja sain säkillisen lääkkeitä: antibiootteja, jotai kolmiolääkkeitä särkyyn, yskänlääkettä (joka on muuten ihan järkyttävän pahan makusta), nenäsumutetta ja C-vitamiinia poretabletteina.

Ooteltiin Juhon verikokeiden tuloksia aulan sohvilla (Juhon piti siis käydä tarkastuttamassa sen influenssan jälkeen et jotkut arvot on palautunu normaaliks), ja sillä aikaa otin särkylääkettä. Tuntu vaikuttavan tosi hitaasti / ei ollenkaan, ja mulla oli ihan höntti olo.

Juhon tulokset tuli, ne oli ok. Olin aika huonona siinä vieläki ja se lääkäri tuli kysymään, että halutaanko mennä sinne lepohuoneeseen siihen asti et pystyn lähtee. Mentiin sit sinne. Oisin voinu nukkua siellä vaikka koko päivän, mut alko olee niin nälkä et oli pakko koittaa liikkua. Lääkkeet oli vaikuttanu sen verran, että olo ei ollu mikään paras, mutta ei kyllä sattunukaan ihan nii kamalasti.

Mentiin metrolla pois ja huomattii et oli alkanu jo hämärtää, kello oli jotain viiden ja kuuden välillä. Käytiin ostarilla Burger Kingissä syömässä, ja sit mentiin kämpille. Särky alko taas pahenee, otin lisää lääkkeitä mut ei oikee meinannu tehota. Olo on ihan todella surkee. ;(