Xing qi 5 yue 15 hao. Ja suomeksi, tänään on toukokuun 15. päivä, eli mun synttärit. :) Siitä huolimatta olin tosi pahalla tuulella heti aamusta... ;E

Juho sit kuitenkin sai mut piristymään, kun se anto mulle suklaata hirmusöpössä sydänrasiassa, ja sit vielä mustikoita ja kirsikoita. :>


| Suklaata <3

Lähdettiin Samulin kanssa ostarille syömään, käytiin Don Don -nimisessä japanilaisessa grillauspaikassa. Ruoka oli oikeen jees ja itsetekeminen on hauskaa. :) Tosin, ihmeteltiin vähän ku tilattiin pekonia ja saatiin kasa valkosipulinkynsiä. Kysyttiin tarjoilijalta et missä meidän pekonit viipyy, osottelemalla "Bacon" -sanaa listasta, mut se vaan osotti meidän pöydäs olevaa valkosipulinkynsi -purkkia, et tossahan toi. :D Tämä selvä.


| Grillailua!

Samuli lähti edeltä dormeille, ja käytiin Juhon kanssa vielä nautiskelemassa jätskipallot yhden kahvilan "terassilla". :) Sit sain Juholta myös vielä kaulakorun. <3


| Mansikkajätskii ja mango-aprikoosi tms jätskii. Mumms.

Dormeilla oli Ville vastassa onnittelemassa mua, ja sain Villeltä, Jukalta ja Pasilta pussillisen kaikenlaista härpäkettä, mm. karkkia ym. ja saippuakuplia! HA. Just kun olin sanonu Juholle et vitsi ku tekis mieli puhallella saippuakuplia. ;D Jukka ja Pasi tuli vielä perässä onnittelemaan ja ne toi mulle myös kimpun vaaleenpunasia ruusuja. Ihanaa. ;D Voi pojat.


| Ruusuja! :D


| Maija kakskytvee ja saippuakuplat!

Lähdettiin sitten Windows sportclubille, joka oli muuttanut viimekerrasta uusiin tiloihin. :) Baarissa oli yks jätkä, joka näytti hämäävästi siltä Twilight -leffan tyypiltä, joka näyttelee siinä Jacobia. :D Hahh.

Vietettiin semmonen aika rento ilta, ja tilattiin kaikenlaista purtavaakin jossain vaiheessa. Nachoja, kanansiipiä, poppareita (makeita taas, yök) ja ranskalaisia. :D


| Baarikäyttäytymisohjeet!


| ...Ja vessakäyttäytymisohjeet!


| Jukka M, Ville ja tyylikkäät silmälasinsa :D, alhaalla Pasi ja oikeella Juho.


| Sapuskaa!


| Hagen (Saksa) ja mun hattu. ^^

Jotkut lähti Sin -clubille jatkoille, mut minä ja Juho lähdettiin suosiolla takas dormeille. Yllätykseks, Sin ei taaskaan ollut ollut hyvä mesta ja "jatkoille lähtijät" oli ennen meitä asuntolan ulkopöytien ääressä ihan vaan omilla jatkoilla. :D Istuskeltiin siinä sit vielä "iltaa" jonkun aikaa ennen ku lähdettiin nukkumaan. ^^